Tuesday
22.08.2017
17:55
Search
Follow us
Rafa Time
Next Tournament
ATP Rankings TOP10
Follow Rafa Nadal
Visitors
Friends
Calendar
«  November 2014  »
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Stats
Archive

RAFAEL NADAL KING OF TENNIS

Главная » 2014 » November » 7 » Rafael Nadal - the main hero of global campaign of Vivo (Telefonica).
13:02
Rafael Nadal - the main hero of global campaign of Vivo (Telefonica).
 

The ambassador of Vivo, Rafael Nadal - the main hero of the campaign of marketing, created by 'Africa' agency, which will be used around the world to promote 4G. "Life goes on in speed 4G. Live intensively every minute", the company speaks to explain the message.

"The production was such complete that it is difficult to distinguish real scenes from others which were created to reproduce career of the player", said Christina Duklos, the director of Communications of Vivo.

The campaign promotes the emotional language and proves that the technology is the ally to use all moments of life.

The ad filmed in Mallorca in 3 days and in 15 various places, and seeks to present Rafa Nadal's growth as tennis player.

Yesterday the video was released in Brazil. Except the advertizing video, campaign will present to activization via Facebook by means of which clients of Vivo can get a ball with Nadal's autograph.

Source:  lajugadafinanciera.com

(Translated by Google and Tanika Molvi)

 

_____________________________________

Рафаэль Надаль - главный герой глобальной кампании Vivo.


Посол Vivo, Рафаэль Надаль - главный герой кампании маркетинга, созданной агентством "Африка", которая будет использоваться по всему миру для продвижения 4G. "Жизнь продолжается в скорости 4G. Живите интенсивно каждую минуту", лозунг компании.

"Производство видеоролика было таким полноценным, что трудно отличить реальные сцены от тех, которые были созданы, чтобы воспроизвести карьеру игрока", сказала Кристина Duklos, директор по коммуникациям Vivo.

Кампания делает ставку на эмоциональный язык и доказывает, что технология является союзником, чтобы использовать все моменты жизни.

Видеоролик был снят на Майорке в течение 3 дней и в 15 различных местах, и стремится представить рост Рафа Надаль, как теннисиста.

Вчера видео было выпущено в Бразилии. Кроме рекламного видео, кампания представит активизации через Facebook, с помощью которого клиенты Vivo смогут получить мяч с автографом Надаля.

 

Views: 1617 | Added by: tanika | Tags: 2014, Vivo, Rafael Nadal, Telefonica, Tennis | Rating: 0.0/0
Comments: 0
Add comments can only registered users.
[ Регистрация | Вход ]